Sommarstugan

Söndagen tillbringade jag i bilen. Vi hade en mysig liten resa framför oss på X antal mil (vet inte hur många det är mellan Malmö och Skara?), med några små stopp på olika ställen. Det första (och enda stoppet som är värt att berätta om) var sommarstugan, och helt överlycklig är jag när jag går ur bilen och känner lukten av havet.
Jag som trodde att förklyningen hade rövat bort hela mitt luktsinne.
Blev några bilder - några bilder - eftersom det var så satans kallt ute.
 
image529

image530

image531

image532

ÅH, vad jag längtar till sommaren nu!



Kommentarer
Sanna

snygga bilder
Ha en fin dag :)

2008-02-27 @ 10:39:30
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0