innan jobb

Strax ska jag och mamma åka till Lidköping och handla byxor till mej.
Det är efterlängtat kan jag meddela! Har just nu inga byxor som sitter bra......... så nu ska det fixas :D

Efter Lidköping blir det jobb. Hinner nog med att se Sverige matchen ikväll på jobbet också, om inte annars så får jag se slutet efter vi stängt parken. Men det ska nog inte vara något problem.
Inatt ska jag sova hos farmor, ska packa ner mina noter så hon får någonting att lyssna på.... det var längde sedan jag bara satt vid pianot i timmar och spelade. Förhoppningsvis kan jag det imorgon, och då blir ju farmor så glad :).

Vi håller på att öppna ett café på jobbet. Det blir så bra! Snyggt inrett och supermysigt..... har höga förhoppningar ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0