onsdag

I'm a bit confused.
Men man ska ju inte ropa hej förrän man är över bäcken ändå.


:)



Idag har jag haft körlektion..................
Jag är så rädd att jag inte ska klara uppköringen. Skulle kännas så jäkla snopet, och jag skulle ta mej tusan inte ha råd att köra upp igen. Antalet körlektioner minskar hela tiden och jag funderar, kan jag allt nu? Tänk om det är något jag missat att lära mej? .... Hm. Det gäller väl bara att fortsätta öva antar jag.


Nu har det fått regna, åska och vara  kallt och jäkligt i nästan två veckor utan att jag har klagat.
Men för var dag solen uteblir känns allt lite sämre :( VAR ÄR SOMMARN?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0