städdags!

Igår gjorde jag något som var extremt behövligt.............. jag städade mitt rum och rensade min garderob.
När Therese för några veckor sedan var hemma hos mej sa hon att jag hade onormalt mycket kläder, och jag kan nu faktiskt hålla med. Anledningen till att min säng, golvet, skrivbordet, stolen svämmar över med kläder är att de inte riktigt får plats i min garderob. Så igår gjorde jag en superrensning!
Lade undan massa kläder, slängde kläder (!).......... och oj vad fint det blev... :)

min säng svämmade över under rensningen igår. (och det där var bara mina tröjhögar!)

Nu när jag varit så duktig och rensat garderoben kanske jag ska ta och dammsuga också?
Nu när alla kläder kommit upp från golvet ser jag ju dammråttorna........ ;)


Kommentarer
Therese

Jag sa ju att du hade mycket kläder! :D

2008-06-25 @ 21:42:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0