ett steg tillbaka

Jag tror jag har tagit ett steg tillbaka.
För det är enkelt, bekvämt  och nästintill smärtfritt.
Men saker som är enkla, bekväma och nästintill smärtfria brukar ju inte vara sanna.
Alltså har jag tagit ett steg tillbaka.

Självklart vill jag stanna kvar här - bakom var jag egentligen står -
men.... jag är starkare än så och det är dags att ta ytterligare några steg framåt.

Så alla dessa citat ur sånger jag hade tänk att skriva här för att tycka synd om mej själv kommer inte att publiceras... sorry ;)


Kommentarer
hanna

ett steg tillbaka, ett åt sidan, två snett till vänster...att ta steg FRAMÅT kan vara lurigt, men jag tror på dig.. :)

2008-03-12 @ 09:37:36
URL: http://kiwis.blogg.se
Therese

Precis som Hanna tror jag på dej!

2008-03-12 @ 14:52:16
Ellen

Så tokigt stark som du e ska det inte va några problem, och om du snubblar har du ju oss som hjälper dej...

2008-03-12 @ 15:41:25
URL: http://ellenl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0