suuuuupertrött

Ååååh.

Jag är så trött, men mamma ville ha en liten uppdatering.......  snälla jag... :)

Resan hit gick bra! Satt varken baklänges eller mittemot någon och Hanna mötte mig vid tåget.
Mötte upp Anna på bussen hem och begav oss till lägenheten.
Kvällen spenderades i lägenheten med förfest och senare på Kåren.
Det var lite folk ute,  men vi hade det roligt ändå :).... jösses!

Idag vaknade jag vid nio när Hanna skulle upp till biblioteket. Höll mej vaken i ungefär 1,5 timme, sedan somnade jag som en stock och sov till 13.40.... Underbart ;) haha... Fick bråttom upp när jag såg hur mycket klockan var!
Jag och Anna åkte in till stan, mötte Klyftan och Hanna och käkade mat.
Resten av dagen gick åt att springa i affärer.... roligt, roligt :) Köpte en massa örhängen och en sjal.

Ikväll har jag badat (måste ju passa på när man är här!) och kollat på film...
Nu är klockan lite över tolv och jag är suuuuupertrött, så det blir sängen snart!

Imorgon ska jag träffa Caroline, ska bli trevligt :)

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0