Vårdcentralen för tredje gången på en vecka

Idag besökte jag vårdcentralen för tredje gången på en vecka.
Fick diagnosen halsfluss. Läkaren sa att jag var tvungen att vila, så jag har precis ringt till dagis och sagt att jag inte kan jobba på onsdag. Sucksuck.

Helgen började med tacos och spel hos Matilda på fredagen. Trevligt! Första gången jag var i hennes hus, lite otroligt eftersom vi varit vänner så länge nu.

På lördagen åkte familjen på kalas hos min kusin som fyllde 17. Känns så otroligt att hon är 17. 18 om ett år.
Känns som om de yngre kusinerna kommer ikapp med åldern, trots att jag alltid kommer vara tre år äldre så känns det som om vi snart kommer vara jämngamla ;)

På lördagkväll for jag in till Ellen i spöregnet, för vi skulle ha kusinkväll med 88orna och sedan utgång. Det var väldigt roligt! Både förfesten och när vi var ute. Dessvärre fick jag så ont i halsen och huvudet runt tvåtiden. Så när de andra gick till McDonalds för lite nattmat gick jag hem till Ellen och stupade i säng.
Dagen efter var jag inte på topp. Väl hemma fick jag feber och ruskigt ont i halsen.

Så idag sjukanmälde jag mig och tillbringade två timmar på vårdcentralen.
Och nu ska jag vara hemma till tidigast torsdag.

Så. Vad tusan ska jag göra här hemma nu då?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0