dags för hemresa

Orkade inte med så mycket igår, så efter maten hos Carolines föräldrar åkte jag tillbaka till lägenheten, och tjejerna fortsatte till en av Carolines kompisar... Antar att de gick vidare ut sen, för klockan 04.40 stod det två tjejer vid dörren och ville in... ;)

Jag har så himla ont i halsen. Tror aldrig att jag haft så här ont. Känns som om jag har en tennisboll i halsen, eller i varje fall att jag försöker svälja en tennisboll varje gång jag sväljer...
Men trots tennisbollar i halsen känner jag mej litelite, pyttelite bättre idag. Vet inte riktigt varför. Kan vara för att jag bara vaknade en gång inatt... De andra nätterna har jag vaknat varje gång jag ska svälja - och tro mej, det är ingen sammanhängande sömn! Tog en värktablett vid halv två, det är nog den som räddade min nattsömn!

Kvart i ett ska jag sätta mej på tåget hemåt, och jag är så lättad över att jag ska åka ett X2000 tåg ända från Malmö och därför inte byta tåg en enda gång! Så otroligt skönt!
Har tänkt att trycka i musiken i öronen, luta mej tillbaka och sova hela vägen hem. Får se om det lyckas :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0