Godnatt

Ja, jag ska sova.
Fick bara ett ryck och började lyssna på massa Lasse Lindh låtar, och det är något speciellt med den här texten och låten......... Lyssna på den!

Lasse  Lindh - radion spelar aldrig våran sång


"Jag har rotat fram gamla bilder i jakt på ett minne från en förlorad tid
och längst ner i en kartong ligger vi på en strand på vår första semester
Du skrattar och kysser min hals
och jag minns varför jag föll för dig, varför jag alltid föll för dig

Radion spelar aldrig våran sång och det känns som tusen år sen dina
Ögon såg på mig som dom gjorde en gång och jag saknar våran sång"


Kommentarer
Klyftan

ja, det verkar ju vara en riktigt bra metod. har du några goa recept att bjussa på?

när blir det malmö för dig nästa gång?

2008-09-10 @ 18:36:38
URL: http://klyftan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0