fredags

Efter flera veckor med sjukdom blev jag någorlunda frisk till helgen. Bara för att jag varit så uttråkad så såg jag mej vara tvungen att roa mej kungligt hela helgen!
I fredags blev det personalfest med Simon, Lene och Patrik.
Det var en riktigt rolig kväll med vin, kareoke, öl, kortspel, sanning eller konka och annorlunda uppdrag.

Kvällen började med finsk polka, killarna hade tydligen dansat det några gånger innan, så de visade stolt upp sina kunskaper...

Efter polkan var killarna törstiga, så då åke ölen fram



Kortleken kom fram och vi spelade lite.





Lene försöker få kontakt med katten.



Efter öldrickande, kortspel och sanning eller konka så började Simon och Lene se lite uttråkade ut, så då tyckte Patrik att det var dags att dra igång festen... Han utmanade Simon att sjunga kareoke.

... och så här glad blev Simon då!

Så vi knallade ner till bowlingen, Patrik valde låt och Simon fick börja sjunga... Rosa hellikopter...
Det var väl kanske inte riktigt hans favoritlåt.....

.. men det fanns andra på stället som tyckte att den var SUPER!

I de följande bilderna kan man riktigt se vad Patrik tänker.
"Oj, ett träd!"

"hmmm. hur ska jag komma upp här då?"

"Simon, hjälp mej!"


"Uppuppupp!"

"Victory! Jag är uppe! nu ska man bara bege sej ner"

".. och då är det bäst att flyga..."

När vi väl kommit tillbaka till huset hämtade vi lite tvätt...

.. och Simon passade på att pynta sej lite..


Efter lite mer drickande och kortspelande så blev vi alla lite trötta...

.. och efter en godnattpuss gick vi och la oss....


Det var väl kvällen i sin helhet... Riktigt rolig :)
Den 7 oktober blir det mässa i Sthlm med dessa, det kan ju inte gå fel! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0