Har man inga förväntningar så

Jag var INTE taggad för att jobba idag.
Halsen är svullen, bihålorna värker fortfarande och jag ville helst av allt bara slänga väckarklockan i väggen, vända mej om och somna igen. (Fast det känner man väl alltid när klockan står på 06.00?)
Men jag pallrade mej upp, åkte till jobbet och bet ihop.
.... och det blev en ganska bra dag!
Jag missbrukade halstabletter och nässpray, och kände mej så bra att jag var nära på att missa att jag skulle gå hem. Jag var beredd att stanna en timma till!
Men när jag väl gått därifrån och hem till mina kusiner säckade jag ihop, totalt. Kändes som om livet hade sugits ur mej och jag satt i soffan - redo att gå och lägga mej för kvällen. Då var klockan fyra.
Åkte hem och sov en timma, och nu är jag lika trött igen.... Dags att sova, så man är redo för en ny arbetsdag imorgon.
Dock är den bara mellan 7.30-13. Tack och lov.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0