Min helg


(Bilden är tagen från ett annat år, det finns ingen snö än... tyvärr!)


Det känns helt underbart att vara hemma.
Min plan för helgen är att stanna hemma så mycket som möjligt och ta det lugnt. Inga måsten (förutom lite plugg), inte träffa någon, inte flänga omkring - bara njuta av vara hemma och göra det jag vill!

Imorgon ska jag åka in till lägenheten i Skara och titta på möblerna som är kvar, för att sedan hämta upp farmor och åka till farfar. Jag ska intervjua farfar angående radioprogrammet Karusellen som sändes på 50-talet.

Idag var jag en sväng i Skövde, kan ju inte hålla mig borta från affärer! Sedan har jag plockat lite i mitt rum och funderat på vilka saker som jag ska ta med till Göteborg när vi flyttar.

Jag är ganska trött idag i och med att nattsömnen blev lite störd när jag skulle upp och lyssna på radion när jag sändes mellan 02-03. Hade vissa problem med att somna om, och så gick jag gå upp ganska tidigt eftersom jag inte ville trängas med alla i affärerna i förmiddags... Så jag kommer garanterat att somna gott sen :)

Just nu sitter jag och tittar på Madagaskar.. Jag kan just nu inte tänka mig en bättre lördagskväll :).



Kommentarer
Anna Steen

MYS! och vilket fint hus! Är det dina föräldrars?

2009-12-06 @ 09:24:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0