5 januari.... 5 juni?

Idag är det den 5 januari.
            och....... jag längtar till sommaren!

Sommaren 08 har nog varit den bästa sommaren hittills.
Ett underbart härligt jobb, lite väl slött ibland kanske, men tusan vad roligt jag hade.
 
Fint väder.
Spontana utekvällar med kompisar.
Sommarstugan.
Grillning. Promenader. Cykling. GLASS!
Solning! AAAAAAAH! Jag vill bli brun igen!

Dumt att börja längta till något som är X antal månader bort, och sommaren 09 kommer nog inte vara det minsta lik sommaren 08. Men jag tvivlar inte på att den kan bli minst lika bra. :)

Nu ska vi bara ta oss igenom några trökmånader med mörker, slask och jobbigheter. Men.
Man får hålla modet uppe, vara positiv och vänta på bättre tider. För de kommer.


Kommentarer
clabu

Yes....dom kommer !!!!!!

2009-01-06 @ 11:32:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0