helt otroligt

Precis efter jag publicerat det förra inlägget går jag in på studera.nu för att se hur det gått med de två kurser jag sökt.
...
.....
....... och det visade sej att jag blivit antagen till kursen jag knappt vågade hoppas på att komma in på!!
Programproduktion för radio och nya medier i Båstad!

Jag var så chockad att jag var tvungen att ringa och se så det verkligen stämde.... och det gjorde det!!

Efter det beskedet kunde jag inte riktigt sitta still, så jag har nu dammat, diskat, dammsugit och skurat golvet i hela lägenheten.


Kommentarer
pappa

Jag ger mig !!

och är väldigt stolt över dig...

Jättegrattis till dig

"Du kan bli och göra vad du vill"

Det är bara din egen uppfattning om vad som är möjligt för dig som utgör begränsningar...så ge järnet/pussokram

2009-07-10 @ 23:46:49
anna of sweden

Hittade in från din mammas blogg.

Måste bara säga grattis!

2009-07-11 @ 18:33:48
URL: http://annasweden.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0