verklighet

Det gick bra att jobba. Åh, jag hade verkligen saknat det.

Nu har jag tackat ja till kursen. Boende är näst intill fixat.
Pratade i telefonen med hon som hyr ut rummet, och när det började talas om kontrakt, deposition och välja rum blev allt väldigt verkligt. 
Jag vill ju det här. Men det blev bara lite snurrigt i skallen.... 

Måste köpa dator. Gärna en bra. Och gärna en billig. Med stort minne. Missade jag att säga att den måste vara billig?

Csn måste man prata med också... juste...



Kommentarer
hanna

japp, nu har du en del att pyssla med... :)

2009-07-24 @ 07:30:44
URL: http://seveninthemorning.blogg.se/
Victoria

Vad ska du läsa för kurs och vart??



2009-08-16 @ 15:36:49
Lena

Uppdatering...please

2009-09-02 @ 14:51:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0