jobb, blå klänning och ellen

Jag våndades lite inför jobbet igår, måndagar är ju sällan trevliga dagar, men det gick riktigt bra idag.
Ute mest hela dagen, i förmiddags var det inte så skönt i blåst och kyla, men vi var i skogen och det gjorde ju det hela mycket roligare. Under eftermiddagen kikade solen fram, vilket gjorde vistelsen på gården mycket behagligare.

Efter jobbet for jag iväg till Skövde och till Ellen, vi kikade runt lite i affärer och jag köpte en blå klänning.
Behöver jag en blå klänning? Nej.
Har jag redan spenderat alldeles för mycket denna månaden? Ja (och det är bara den 11 maj än!!!)
.... och eftersom min käre pojk frågade om vi kan åka till Ullared på lördag så lär väl inte pengarna stanna kvar på mitt konto. Ska försöka lägga band på mej själv.........
Jag brukar dock inte hitta särskilt snygga kläder på Ullared (och tur är är väl det), men jag lyckas nog spendera mina pengar på andra saker...

Så, okej, jag köpte en blå klänning som jag egentligen inte behöver. Men, Ellen köpte två klänningar!
Det får mej att känna mej lite bättre ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0