Danmark, förra helgen

Besöket i Köpenhamn med Johns föräldrar var mysigt. Johns pappa fyllde 55, så vi skulle fira honom.
Solen sken under lördagen och det blev en (ganska lång) tur på ströget.

  

När det närmade sig kvällen åt vi trerätters på en restaurang, och sedan gick vi på tivoli. Mysigt med julaffärer och massvis med lampor i träden och på husen. Jag och John åkte även berg- och dalbana, den var jätterolig :).
 

Kvällen avslutades med att jag och John gick och satte oss på en bar, men stannade inte så länge, eftersom det hade varit en lång dag.



Kommentarer
Anonym

Fina bilder!

2009-11-30 @ 18:27:41
Lena

Tycker jag då...

2009-11-30 @ 18:28:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0