måndag morgon

Studioprovet är klart, tenten är skriven, hemsidan ligger uppe och gruppprocessinlämningen är inlämnad!
Gött! Då börjar vi en ny vecka!
Men det verkar som om denna veckan blir mycket lugnare, tack och lov.

I fredags tittade jag och John på tv på kvällen. Det var något jag inte hade gjort på hela förra veckan. Det var så skööönt att bara sitta och ta det lugnt :)
Resten av helgen har också varit lugn, jag har skrivit klart inlämningen och varit i Halmstad med John.
I lördags var vi på bio, Paranormal Activity - den läbbigaste filmen jag någonsin sett!
Och igår var vi på Elgiganten (i nästan 1,5 timme!!), i sommarstugan, hos frisören och ICA Maxi på Mellbystrand.

Frisörbesöket ja.
Jag har haft småpanik varje dag över att mitt hår är så slitet, jag riktigt ser alla kluvna toppar och håret går av när jag borstar det.
John behövde också klippa sig, så vi kilade in hos en frisör som hade drop in.
En väldigt trevlig liten tjej skulle klippa mig, hon sa att jag hade slitet hår (nähä?) och att hon skulle få klippa av ca 4 cm.
Okej, jag måste ju bli av med skiten tänkte jag.

Hon plattade mitt hår, och klippte det.
När jag är klar tycker jag att det blivit fint, men ganska kort - men orkade inte riktigt balla ur för att det blivit för kort. Tills jag kommer på att hon plattat håret och mitt hår brukar ju bli lite smålockigt - så när jag duschat det blir längden ännu kortare.
Och ja. Nu sitter här med lockigt hår som räcker mig strax nedanför axlarna.
Suck. Var är mitt vanliga långa hår? :(
Jaja. Förhoppningsvis kan det växa ut nu när hon klippt bort ALLT det slitna, får försöka se det så!

Vädret är fuktansvärt trist och tråkigt i Båstad, hade det inte varit underbart att åka till solen i två veckor?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0