Morgon i Båstad

Morgon i Båstad....





0 grader och frost. Mysigt :)
Jag sitter i soffan under mitt täcke med en kopp varm choklad och tittar på Nyhetsmorgon.

Febern har gått ner, jag sov gott i natt, och det var SÅ skönt!
Men hostan är förjäklig, och det rosslar mer i halsen nu än vad det gjort innan, och det gör fortfarande ont i bröstkorgen och ryggen (antar att det är lungorna?).
Huvudvärken är kvar, lika så snuvan. Menmen. Jag är glad att febern minskat.
Igår var jag helsvettig, mitt linne var blött på sina ställen, men jag kunde inte ta av mig min långärmade tröja som jag hade över, för då har jag frusit som bara den. Knepigt det där med feber.


Kommentarer
Lena

Hoppas det vänder, men jag tycker absolut att du ska ringa vårdcentralen. STORA KRAMEN

2009-10-30 @ 10:28:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0