Hoppsan!


Gick precis in på statcounter där jag kan se lite fakta om min blogg, exempelvis hur många som läser och i vilka städer läsarna finns.. När jag klickade på kartan för att se varifrån min blogg läses hade södra Sverige fullkomligt exploderat med prickar!

Limhamn, Malmö, Lomma, Röstånga, Hässleholm, Karlskrona, Hjärnarp, Osby, Båstad, Ljungby, Gislaved, Gnosjö, Sävsjö, Vetlanda, Forserum, Jönköping, Ulricehamn, Borås, Rävlanda, Billdal, Göteborg, Angered, Floda, Vårgårda, Trollhättan, Tidaholm, Stenstorp, Skövde, Skara, Axvall, Lidköping, Vinninga, Lerdala, Lundsbrunn, Norrköping, Vingåker, Gnesta, Stallarholmen, Karlstad, Eskilstuna, Torshälla, Fjärdhundra, Storvreta, Västerås, Stockholm och Skellefteå.

Vanligtvis är det inte så jättemånga som läser min blogg, och det gör mig inte särskilt mycket. Det brukar alltid vara prickar på t ex Malmö, Båstad, Borås, Gbg, Skara, Jönköping, Skövde, Lidköping, Axvall, Karlstad och Sthlm.. Men aldrig såhär mycket!

Kartan måste flippat ur - eller? Har jag skrivit något väldigt intressant? :P
Är det någon som bor i på någon av dessa orter som vill ge sig till känna? :)
Om inte så får se om prickarna stannar kvar ;)



Kommentarer
Anna

Jag står nog för Båstad och Malmö iaf :) Vad är det för en sida, känns intressant :D

2010-04-02 @ 10:04:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0