bättre

Nu känner jag att jag vaknat lite från min sjuk-koma.
Vaknade för ett litet tag sedan, febern är nere på 37,4 och jag kände att jag var hungrig.
Stor skillnad på att känna att man vill äta, och att man måste äta. Dessvärre är den dunkande huvudvärken kvar, och jag hoppas innerligt att den ska dämpas snart..

Förutom att jag spydde i onsdags så var gårdagen den västa dagen hittills. Jag låg bokstavligen talat (skrivet) i soffan hela dagen men fruktansvärd huvudvärk, ont i hela kroppen och 40 graders feber. Jag hade så ont i mina ögon, i hela mig, att jag inte visste vad jag skulle ta vägen. Kunde inte fokusera blicken och tyckte att jag hörde att folk pratade i köket och gick bakom mig. I ena studen frös jag så att jag låg med kläder, täcke och en varm filt, i andra stunden var jag tvungen att ta av mig så jag bara hade linne på mig och sätta mig i en av fåtöljerna, för jag var rädd att det skulle komma svettfläckar på soffan..

Nu känner jag mig som sagt lite bättre, och ska ta det väldigt lugnt de kommande dagarna så jag kan vara frisk nästa vecka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0