...

Måndag kväll.
Känslan - oro, ångest.

Jag lever i ovisshet, och det är väldigt påfrestande.
Jag kan inte göra mitt bästa i skolan under dessa omständigheter.

Mitt humör svänger något otroligt.
I vissa stunder känns världen ljus, underbar, vad jag än kommer att göra så kan inget stoppa mig.
I andra stunder känns det precis tvärt om.

Som jag skrivit många gånger innan så tror jag att man kan påverka hur man mår, genom att bestämma sig.
Jag har bestämt mig för att allting ska lösas och bli toppenbra. Jag vet att det kommer bli det.
Men det är en bit kvar, och det är därför jag sitter här, en måndags kväll och känner ångest.



Kommentarer
Victoria

2010-02-09 @ 15:01:13
Victoria

håller med dej.. tyvärr så är det så svårt att se det ljusa.. riktar bara in sig på det mörka..



Kämpa på =)¨



2010-02-09 @ 15:02:42
URL: http://colivi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0