Snösnösnö.


Gårdagens föreläsning med Björn Häger var intressant! Det var en rolig skoldag :)

Vi slutade 15.32, och tåget hem gick 15.37.
Bad Adam att skjutsa mig och Johan till tåget, och det var preciiiis att vi hann med det! När vi kom springande till tåget som redan stod på stationen så stängdes dörrarna. Men vi kom på ändå :)

Kvällen spenderades hos Ellen tillsammans med John, Kajsa och Simon. Det var riktigt trevligt och vi fick avnjuta en gryta med fläskfilé. Jag tycker att Ellen är riktigt bra på att laga mat, och jag är lite avundsjuk ;)
Har även hört att Kajsa är en baddare på att laga mat, men hennes mat har jag inte fått smaka på än!

Min lärare ringde på kvällen och sa att vi ställer in dagens lektioner pga snövädret. Det hade tydligen tagit flera timmar för elever och läraren att komma hem igår, och de ville inte spendera mer tid på Öresundstågen.
Jag blev så glad, ååååh, en ledig dag :). Dock får jag åka till skolan på fredag istället, då jag egentligen skulle varit ledig. Men det var bara mellan 13-15, så jag klarar det nog :)

Jag fick mitt arbetsbetyg från förskolorna i Axvall och Eggby idag, och jag blev jätteglad. Det var så fint skrivet så jag skulle vilja förstora upp det och tapetsera det på väggen så att alla kan se det :).
Det skulle dock kanske anses som en aning skrytsamt.. ;)

Idag ska jag kila ner till Backaplan och hämta ut en ny mobil. Jag fick ett meddelande igår om att min LG inte var reparabel, och att jag ska få en ny likvärdig vara. Göttans! Hoppas jag får välja ett annat märke, och ingen jäkla LG-skit igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0