dagens pyssel

Jag funderar ofta på hur vi ska ha det i vardagsrummet. Vi kan ju inte sätta upp några tavlor eller hyllor innan vi vet hur vi ska ha möblerna. Så just nu står bara tavlorna längs väggen eller ligger på skrivbordet. Inte så roligt.
Jag har tidigare skrivit att vardagsrummet är något svårmöblerat i och med storleken på rummet, 5 x 4,4 meter.

Det är inte särskilt lätt att flytta runt möblerna då soffan väger ton, bokhyllan är full med saker och tv-möbeln med tvn på är inget man vill flänga omkring med.
Så idag jag har mätit (eller heter det mätt) och ritat en miniatyr på rummet och alla möbler, och möblerat om på pappret. :)



Dessvärre blir jag inte klokare .. :)



Kommentarer
pappa

Så bra....

Men jag tror den där stora vinkelhaken blir svår att få in. Den ser iallafall ut att vara betydligt större än rummet både på längd o bredd. Annars ser lapparna ut att få plats..utifrån vad jag kan se !!

-Bra planerat :-()

2010-01-23 @ 23:57:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0