Flytthjälp

Jag är så trött! Jösses..

Idag har jag, Ellen, Marie, Nisse och Lina hjälpt Kajsa att flytta. Hon flyttade från sin lilla lägenhet vid Slottsskogen till en lägenhet vid Mariaplan.
Det var en jättefin lägenhet, ljus och gammaldags. Blev allt lite avundsjuk ;)

Så vi har burit som galningar, så jag väntar mig träningsvärk imorgon. Soffa, sopsäckar med saker, bord, stolar, kylskåp.. Men det har varit roligt, jag tycker ju om att arbeta så det känns i kroppen, och det känns jättekul att kunna ha hjälpt Kajsa :)
Imorgon ska vi till IKEA. Haha. Jag har nog aldrig varit på IKEA så många gånger på bara en månad!
Dock inte lika roligt när man har 175 kr på kontot....

Min lärare har inte svarat på mitt mail angående bilderna än, och det känns lite frustrerande. Men kompletteringarna behöver inte vara inne förrän någon gång i februari.
Sedan ska ju den där rapporten om hur vi har gjort sidan till radions historia... Känns inte så bra.
Den ska vara inne den 24de, men jag läste att vår Hasse skulle be dem att skjuta upp inlämningsdatumet.
Det hoppas jag verkligen, för jag kan inte skriva rapporten innan jag pratat med de som gjort det satt ihop sidan. Och dem träffar jag inte förrän den 25te.
Jag kodade mina sidor och så, och det har jag ju koll på, men vi ska beskriva helheten...... snurrsnurr...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0