ooooh, it's my lucky day....

Jag öppnade min mail och såg att jag hade fått ett mail från ett lotteri. Jag hade tydligen vunnit en stor summa pengar, åtta miljoner pund tror jag att det var.
Det enda jag var tvungen att göra för att få mina pengar var att skriva alla mina kontaktuppgifter, namn, adress, personnummer mm, och skicka ca 900 pund till dem. Lätt som en plätt!
Allvarligt, finns det någon som går på det där?!

Idag har jag varit på IKEA med Hanna och Anna. Det var himla trevligt att träffa dem, och det var länge sedan jag träffade Anna.
Det tog dock ca 1,5 timme att komma fram till IKEA i Kållered. Först så åkte vi lite fel...... några gånger..... och sedan var solen väldigt stark och bländade oss. Jag har inte varit med om något liknande innan, att verkligen inte kunna se någonting pga solen! Det var det värsta jag varit med om!
Sedan fastnade vi en bilkö precis innan Kållered där det hade varit en olycka med tio bilar. Himla läskigt, men inte konstigt med tanke på hur solen var. Medan vi satt i bilkön hörde vi på radion om massa olyckor som hade hänt på vägarna i Göteborg, inte roligt alls!

Nu sitter jag i soffan, ska titta på The Big Bang Theory och How I met your mother, det blir stressigt eftersom de går samtidigt på olika kanaler. Jag borde vara lite mer som Hanna, hon har inga problem med att titta på olika program samtidigt ;)



Kommentarer
hanna

ja, det är en speciell talang jag har..nej, nästa gång vi tänker ge oss ut i gbgs filer så får det vara bra mulet..

2010-01-14 @ 23:31:15
URL: http://seveninthemorning.blogg.se/
Sara

Hoho... nästa gång får ni ta Bäckebol istället ;)

2010-01-17 @ 20:58:36
URL: http://saraleverin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0