mellanlandning

Nu är jag åter i Göteborg.
Känns himla skönt att mellanlanda här ordentligt i några dagar, för att sedan åka hem till Nygården till familjen!

Sandra var precis här och fikade, jättemysigt! Tänk att det ska gå ett halvår innan man ses. Men det är klart, bor man 125 mil ifrån varandra så blir det inte så ofta!

I tisdags var jag, Hanna och Fredrik på Universeum och Liseberg. Det var jätteroligt, men det som förstörde dagen lite var att min kamera försvann. Inne på Liseberg så upptäckte vi att den var borta. Väskan var öppen och kameran var puts väck.
Jag blev jätteupprörd, jag har aldrig blivit bestulen förut så det var en konstig känsla.
Pratade med personalen, försäkringsbolag och gjorde en polisanmälan.
Har försökt att ringa hittegodsavdelningen på Liseberg i flera dagar men aldrig kommit fram.
Igår kväll innan jag gick och la mig så tänkte jag att jag kanske skulle ringa Universeum och kolla, bara för säkerhets skull i och med att vi var där först.
Och, där var den!
Jag blev så underbart glad! Var och hämtade den förut, och den var i precis samma skick som innan, alla bilder kvar!
TACK för att det finns människor som faktiskt lämnar in saker och inte bara tar!



Maneter inne på Universeum


Kommentarer
pappa

Fin... bild o roligt att kameran kom till rätta :-))

2010-07-25 @ 23:43:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0