underbara sommar

Den senaste veckan har varit underbar!

Jag har njutit av solen i sommarstugan, badat, shoppat i halmstad, fikat med Sara och umgåtts med mina kära mamma.
Jag har hunnit vara hemma, fikat med farmor, spelat mycket på pianot, umgåtts med hundarna och katterna. Varit på grillfest i Axvall med mina fina vänner, sovit hos sötaste Ellen och fyllt år.
Jag har bara fått saker jag velat hittills, ett par träningsskor, shampo och balsam, koppar, en personlig almanacka, pandorasmycke och örhängen, en liten söt ljusstake.

Nu är jag tillbaka i Göteborg och kan pussas med min pojk. Det var på tiden! (han tycker dock att det är mitt fel, eftersom jag bara åker bort hela tiden ;P )
Han slutar snart att jobba och då ska vi åka in till stan så jag får välja en födelsedagspresent :).
Vet dock inte vad jag vill ha. Jag orkar inte springa omkring och prova massa kläder (tror jag.... kan hända att det ändras). Något till lägenheten känns väldigt lockande, men vad?

Imorgon kommer min underbaraste syster och pojkvän (att dom kommer toppar faktiskt känslan av att fylla år!), och då ska vi roa oss på Liseberg, Universeum och dricka öl.

Sedan släpper de av mig och ev John i stugan på onsdagen, så jag får spendera lite mer tid i sommarstugan!
Sedan kommr Sandra till mig i Gbg på söndag och hälsar på :).

Behöver jag säga att jag älskar att ha semester? ;)



Kommentarer
Sara

Vad blev det för födelsedagspresent då?



Tack för senast. Mycket trevligt med en fika i trädgården!

2010-07-21 @ 08:02:56
URL: http://saraleverin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0