söndag

Igårkväll var vi hemma hos Ellen och åt mat med henne och Simon.
Ellen flyttar ju tyvärr tillbaka till Axvall om en vecka, så vi skulle hjälpa henne att äta ur sin frys.
Det blev fläskfilé med potatisgratäng, sallad, lite vin och kladdkaka.
Mmmmmmm :). När vi åkte därifrån vid tolv var vi proppmätta!


Ellen och Simon

Idag står det städning på min to-do-lista.
Det står även städning på Johns lista, men han var tvungen att gå ner till vårdcentralen. Så jag får börja utan honom, sicken tur han har! :)
Vi har ju kommit lite längre när det gäller möbler och tavlor i lägenheten, så när det väl är städat och fint så får jag ta lite kort och lägga upp :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0