TO DO

Glada Julia blev väldigt snabbt Irriterade Julia igår.
När jag kom ner till tvättstugan igår så visade det sig att torkrum 2, (som jag då skulle använda) höll på att renoveras. Torkrum 1 var upptaget, och i tvättrummet där det finns en torktumlare var låst eftersom de håller på att renovera där också.
Så jag fick knalla upp till lägenheten igen med min fulla tvättkorg och vänta till nästa vecka......... Tjohej!

Jag begav mig ut i det fina vädret igår och hittade återvinningstationen! Den låg inte så långt härifrån :) Så nu kan vi äntligen börja sortera skräpet igen, jag får så himla dåligt samvete när jag slänger ner allt skit i samma påse.

Dagens TO DO:

  • Ringa Hasse
  • Ringa CSN
  • Gå ner till banken
  • Handla mat inför imorgon
  • Prata med Ellen om resan till Budapest
  • Vattna blommor
  • Hänga upp gardiner i sovrummet
  • Gå på en promenad
  • Boka biljett hem till Nygården
  • Ringa hyresvärden angående dörrkod
  • Kila ner till källaren och fråga när torkrummet blir klart
  • Diska

.... oj, det blev en ganska lång lista. Kanske dags att sätta fart :)



Ska åka hem till helgen!



Kommentarer
pappa

10 på en skala 1-10/puss

2010-03-08 @ 22:15:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0