Snart åker vi

På onsdag ska familjen + en Nilsson fara till Budapest. :)
Detta för att i efterhand fira att min kära moder blivit medelålders.
Det ska bli väldigt trevligt :) Roligt att åka iväg med familjen, det var väldigt länge sedan hela familjen var utomlands tillsammans. Måste vara resan till Malta som alla var med senast?
Jättetråkigt att John inte följer med på resan, han var tvungen att jobba. Jag kommer sakna honom som attans! :(

Jag har gått och blivit förkyld, ont i halsen, huvudet och småfeber. Så typiskt!
Så jag har nu inhandlat diverse tabletter på apoteket, och hoppas att jag ska bli bättre! :)
Jag försöker hålla humöret uppe och ignorera att jag känner mig dålig!

Om fyra timmar ska jag bege mig hemåt mot Nygården. Har lite tvätt som måste bli rent och torrt till resan.
Imorgon ska vi åka ner mot Malmö, för att sedan på onsdag åka över till Köpenhamn och flyga till Budapest.

Min flygrädsla kickade igång ordentligt igår kväll när jag skulle sova.
Jag veeeeet att risken för att råka ut för en olycka i biltrafiken är betyyyyydligt större än att vara med i en flygolycka.
Men. Men. Men, det händer faktiskt flygolyckor. Och det kan ju faktiskt hända när jag flyger.
NEJ. Stopp på dumma tankar. Det kommer gå kanon.

 
Bilder från flygresan hem från Thailand.



Kommentarer
Sara

Ha det så trevligt på resan! Ta en sup så löser det sig med flygrädslan. ;)



Kram kram

2010-03-22 @ 13:23:17
URL: http://saraleverin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0