god morgon

På mornarna brukar jag vanligtvis gå hemifrån mellan 05.15-06.40.
För några månader sedan var det ljust ute vid den tiden och inget problem att traska ner till bussen.
Men nu är det inte bara mörkt ute vid den tiden, utan kallt och jäkligt också! När jag släcker lampan och tittar ut över lägenheten innan jag går tänker jag nästan varje dag hur mysigt det skulle vara att slänga av sig jobbkläderna, ta på sig mjukiskläderna och sedan krypa ner i soffan med tända ljus och bara njuta.

Idag ska jag försöka få en tid på vårdcentralen och sedan till tandläkaren, så jag har tagit ledigt idag.
Gissa vem som sitter här i mjukiskläder, tända ljus och julmusik?
Lyckan är total... :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0