Nu är klockan efter sju..

och det är fortfarande mörkt.
Det var inte så länge sedan det var ljust när jag gick till jobbet 06.15.
Men det gör inte mig så mycket att det är mörkt nu!
Inte just nu i alla fall, just nu är mörkret välkommet.
Myspys, raggsockar, tända ljus, stora halsdukar och vantar.
Fram i Januari har jag dock tröttnat på mörkret.

Och snart är det jul. Jag går omkring och nynnar på julsånger, luciavisor och längtar bara efter att sätta på min Jul-playlist på Spotify. Men jag ska inte. Inte förrän i mitten av novemver har jag bestämt.

I natt sov jag 8,5 timmar. Det var sköööööööööönt! :)
Känner mig nästan redo för en ny dag.. ska ju jobba 9-19 idag.
Det känns lite jobbigt.

Dags att göra sig klar!


Kommentarer
hanna

längtar också efter jul.. vi får lägga upp en julstrategi i år, vem som gör vilket julgodis, pynt osv..

2010-10-26 @ 19:36:41
pappa

..och vem som fixar och klär granen :-))

2010-10-27 @ 17:51:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0