Det är roligt!


Jag har börjat att sticka! John tycker att det är lite tantvarning, men det säger han som har gubbkläder på jobbet och lägger sig halv nio om kvällarna.. ;)

Förra veckan blev min första halsduk färdig, och det här blev resultatet...




Jag är faktiskt nöjd! Och efter x antal kvällar utan att ha något att pyssla med så jag nu köpt mer garn..



Det ska bli ännu en halsduk, men en trekantig sådan.
Jag berättade för farmor att jag börjat sticka och hon blev förtjust! Så det kommer nog bli en liten lektion i raggstocksstickning någon gång i framtiden.. :)


Kommentarer
pappa

Jättefint. Du kanske blir nästa lovikevants-producent :-))

2011-04-04 @ 22:48:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0