tankar en söndagsmorgon..

"Åååååh, så skönt med en lugn söndag.. jag ska inte göra något! Sooolen skiner, vad härligt!"

"Jo juste, tvätta måste vi ju göra.. det är inte så farligt, det går snabbt....."

"fast.... vi skulle ju städa också.... och så ska jag ju gå den där långpromenaden..."

"Och shit! Måste läsa både von Wright OCH Liedmans bok idag.... Saatan! Dags att gå upp!!!"

Här kan man ju tro att humöret går från topp till bott, men icke. Solen skiner.
Det handlar om sin inställning.

Dags att börja med dagens to do-list med andra ord ;)



Kommentarer
Lena

Jaa, det handlar mycket om inställning. Det går åt så mycket energi att gräma sig över all måsten.

2011-04-17 @ 12:07:38
hanna

haha.. jag känner igen det där, man lyckas på ngt sätt ändå fylla lediga dagar med en himla massa måsten..

2011-04-17 @ 22:13:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0