no happy face

Just intagit kvällens kvällsmat, köttbullar med sallad och gurka. Till det serverades mjölk, som tydligen gick ut igår. En smakupplevelse utöver det vanliga måste jag säga!
Jag är trött och slut efter dagens jobb, jag börjar även bli lite sjuk. Det jag allra helst vill är att krypa ner i soffan under en filt eller två, tända ljus och se på en bra film.
Ljusen tog ju dock slut igår, och jag har ingen DVD än.
Men vill ni höra det allra värsta? Det är söndag - filmkvällarnas veckodag - och inte en endaste liten söndagsfilm visas på tv:n ikväll!
Muttermutter. Jag kanske borde gå och lägga mig istället.
Och nu blir jag ännu lite surare. Texten byter ju inte rad när jag trycker på enter!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0