måndagmåndag..

Dagen började som en riktig skitdag.
Jag satt här frustrerad, med armana i kors som en liten barnunge, och sa till mig själv att eftersom dagen började så dåligt så skulle jag minsann bara göra sånt som jag ville!

Sagt och gjort!
Jag torkade ur skåpet under diskbänken, gick och handlade, slängde sopor, lämnade tillbaka hyrfilmerna, gick på en promenad, snackade med Sigge, beställde biljetter hem och plockade här hemma. Många av de där sakerna kanske mer låter som de tråkiga måstesakerna som man inte vill göra, men idag ville jag faktiskt.
Nu återstår bara att tvätta kl 16, duscha, måla naglarna och pyssla.
Känner mig faktiskt på lite bättre humör!

Jag har inte varit i skolan sen i onsdags - kollade på föreläsning här hemma i fredags och sedan har vi bara haft inläsningstid. Det känns jätteskumt, det känns nästan som om jag skolkar? Jag har läst litegranna i böckerna, men jag blir inte klokare av att läsa samma sidor om och om igen..




Antar att jag inte är ensam om att längta...?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0