hmhmhm..

Nu har jag då börjat plugga. Jag är livrädd samtidigt som jag tycker att ska bli kul.
Imorgon har vi seminarium då vi ska gå igenom några kapitel i en bok... Okej.... jag har läst det jag ska ha läst. Funderat och försökt ta in. Men. Vad förväntas av mig? Har jag gjort nog?

Och dessa kursböcker. Man får låna kursböcker från biblioteket i två veckor. De flesta kursböcker är redan utlånade och man får stå i kö.......... Behöver ha en bok på tisdag har jag förstått nu. Och alla böckerna är utlånade. Jahaaaaaapp. Ska försöka att inte oroa mig mer för det ikväll och försöka lösa det imorgon istället. (hurhurhur?)

Suck. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0