Inga fel och den 6e gör vi det igen!

Pratade med käkkirurgen igår angående fakturan och kommande operation.
Det blev 5490 kr för nöjet! Och då har försäkringskassan redan stått för 900 kr.

Jag frågade om jag kunde sövas under nästa operation, eftersom jag blir kallsvettig, gråtfärdig och darrig när jag tänker på den förra. "Javisst" svarade hon i telefonen. "Men du ska veta att det kan bli flera års väntetid... förra veckan opererade vi en kille som väntat i 2,5 år".
Så. 6e september blir det operation igen. Men denna gången ska jag få två lugnande tabletter innan, istället för en. Känner mig väldigt skeptisk. Kan man be om fyra?

Om lite mer än en timma ska jag iväg till jobbet. Det är med blandade känslor kan jag meddela.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0