måndag(känns som söndag)kväll..

Hanna och Fredrik åker till Venedig imorgon natt, mamma och pappa är i Dublin och semestrar...
Jag är inte ett dugg avundsjuk. Jag har spenderat dagen på en solig, 30 graders varm balkong i försök att bättra på den obefintliga brännan, mellan de inglasade rutorna, utan att visa för mycket hud för mina pensionerade grannar. Jag och John konstaterade att vi borde åkt ut till någon av öarna, men jag var tvungen att uppsöka en skoaffär för att inhandla jobbskor. Det har jag bara vetat om sedan två veckor tillbaka, men skjutit upp att göra det till den hittills varmaste dagen i Göteborg.

Imorgon börjar jag sommarjobba. Och jag är som vanligt supernervös.
Så - bittebitte - ni kan väl sända några fina och peppande tankar till mig imorgon, runt 07.10-16.30?


:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0