villhavillhavillha

Igår handlade jag ett busskort för 900kr. Det är ett kvartalskort, och jag sparade 105 kr på att köpa det istället för att fortsätta köpa månadskort.
Imorgon ska jag till Specsavers för synundersökning och köp av glasögon, kommer väl gå på ca 1300 kr tror jag.
Sedan måste jag beställa linser, det blir runt 1000 kr det med.
Jag måste klippa mig, har dock bara tänkt att toppa håret så det blir nog bara 400 kr.
Jag måste - som vanligt känns det som - köpa nya byxor. Mina favoritjeans har börjat gå sönder, och i och med att de är ca 3 år gamla och lagade två gånger innan så är det väl dags att säga farväl till dem.
I och med att jag inte handlade några andra kläder förra månaden så är jag liiitelite sugen på att köpa någon tröja/linne/jacka också.
ÅH, får inte förglömma att min foundation är slut. Det måste jag handla.
(Skulle gärna vilja köpa köpa nya gardiner, påslakan och dukar också.)

Mycket man vill ha, lite pengar som finns!


Uppdatering.

Har nu bokat en klipptid imorgon.
Ska först på synundersökning, sedan handla byxor och annat som behövs, och sedan klippa mig. Lika bra att spendera pengar på en och samma dag, för då tycker jag att det blir så dyrt att jag inte kan med och handla på resten av månaden ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0