"Eeeeh, jag vet inte?"

Det är väldigt sällan (nästintill aldrig) som jag skriver något eller uttalar mig om saker som jag inte vet så mycket om. Jag vill inte bli satt i den sitsen att någon tittar på mig med rynkade ögonbryn och säger
"Men.. hur menar du nu?".

Imorgon ska vi ha redovisning av projektarbetet.
Jag sitter just nu och försöker skriva ner vad jag ska säga på redovisningen. Jag försöker förklara hur vårt temaarbete är kopplat till Lgr11. Och hur ett slutet ekosystem är kopplat till utarmning av naturresurser.

Håll tummarna imorgon kl 10 för att ingen, någonstans på Göteborgs universitet ska titta på en redovisningsgrupp och uttala orden "Men.. hur menar du nu?"

Tack.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0