Min måndag...

 

  • Upp tidigt och ha hur mycket tid som helst på mig att göra mig i ordning - helt plötsligt tog dock tiden slut och jag fick stressa iväg till Medicinareberget...
  • .. där jag var på föreläsning mellan 9-12. Den handlade om demokrati och hållbar utveckling, och om man på ett demokratiskt vis kan göra kraftansträningningar för att förbättra miljön. Det var en mycket intressant föreläsning!
  • Åka ner till grönsakstoget och pedagogen. Hasta i sig lunchen för att sätta tänderna i projektarbetet. Jobba jobba på för klockan....
  • ... 14 var det handledning av projektarbetet. Frustrerad och irriterad återvänder vi till projektarbetsskrivandet.. och kommer självfallet på frågor som borde ha ställts under handledningen.
  • Sitta med gruppen och skriva till strax innan fem, åka hem för att direkt gå och handla mat.
  • Sätta sig och läsa en rapport om "Energi på hållbar väg" mellan 18.30 och 21.00....
  • Laga kvällsmat i form av ett paket bacon och två stekta ägg...
  • NU, dags att sätta sig med projektrapporten igen och fila lite mer, så att jag kan sova gott inatt!

Jag är lite trött. Och längtar fruktansvärt mycket till sommarlovet.



Kommentarer
hanna

längtar jag meeeeed... och vilken jkla måndag. helt plötsligt kan jag inte klaga på min längre..

2011-05-16 @ 22:35:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0