räknar ner...


En timma och fem minuter kvar tills jag får ta nästa omgång med citodon. Tandjäkeln - eller, hålet rättare sagt, eftersom det inte finns någon tand kvar - värker och bultar. På köpet har jag fått en härlig huvudvärk.....
Försökte ta kort på mitt uppsvullna ansikte förut, men det fastnade inte särskilt bra på bild upptäckte jag.

 

Har idag suttit och skrivit klart texten om rosindustrin i Kenya och dess konsekvenser för hållbar utveckling. Har nu under eftermiddagen försökt skriva lika dant om bomullsindustrin men inte lyckats fokusera med ett bultande hål i munnen. Får hoppas att koncentrationen infinner sig imorgon!
Nu ska jag dricka kaffe (med sugrör för att förhindra att något kommer ner i hålet) och titta på film!
En timma och en minut kvar till smärtlindring!



Kommentarer
Lena

Lilla gumman! Hoppas det vänder fort.

2011-05-28 @ 21:56:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0