Lite låg.

Just nu skulle jag vilja pausa mitt liv, eller, först och främst skolan, ta semester. Komma bort från ALLT och tänka på annat. Både inspirationen och motivationen dog igår. Bokstavligt talat.
Idag är jag hemma från min VFU. Inte så bra, eftersom jag måste ta igen den dagen någon annan gång under kursens fullspäckade schema.. Men det är så det får bli. Känner mig lite halvkrasslig och tänkte testa det där med att ta det lugnt innan man blir sjuk, istället för att fortsätta i samma takt tills man stupar.

Vädret idag är precis lika grått och tråkigt som jag känner mig.



Nej, nu ska jag tycka synd om mig i en timma till, och sedan rycka upp mig.


Kommentarer
Hanna

Hur gick det med uppryckningen?

2011-10-19 @ 19:49:55
pappa

Man kanske måste ha "lågdagar" för att riktigt kunna njuta av "högdagar"... ???

Huvudsaken är att man traskar sig ur det mörka molnet eftersom det har ett slut och där väntar solskenet /kram

2011-10-19 @ 21:23:25
Julia

Vad du är go, pappa!

2011-10-19 @ 22:54:47
URL: http://choulia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0