Jag överlevde!

Operationen är över. Mina bråkiga visdomständer är ute. Jag ska aldrig, aldrig mer genomgå den här operationen!
Jag svettades, darrade, grät, skakade - det var fruktansvärt. Men kirurgen och sköterskan var jättebra, precis som förra gången. Att John var med var väldigt skönt. Men nu är det över!

Nu ska jag bara stå ut med smärtan. Nedräkning tills nästa gång jag får ta tabletterna (38 minuter kvar). Har gjort ett litet schema över när jag får ta smärtstillande eftersom jag får ta panacod var 6e timma, och diklofenak var 8de. Skulle jag inte skriva upp det skulle jag ha noll koll, och vara jätteorolig för att överdosera (har studerat bipacksedlarna noggrant - kanske lite väl noga....).


Såhär snygg (och glad) är jag idag! Svullen, man kan även se ett litet blåmärke på överläppen till höger.
Fick svar från min lärare vars bildlektion jag missar imorgon, att det var bra att jag hörde av mig och att hon ska skicka information om vad de gjorde på lektionen. Jag kan inte komplettera då de ska skapa något i basgrupperna, men att hon skulle skicka en bild. Så skönt att få ett ordentligt svar från en lärare.

(27 minuter kvar)

Svullnaden har bara gått upp under dagen. Jag blir, på riktigt, chockad när jag ser mig i spegeln.
Skönt att värktabletterna verkat bättre idag.


Kommentarer
pappa

Skönt att det är över och du har återigen klarat en tuff situation...Kram

2011-09-07 @ 19:36:13
Lena

Lilla gumman...

2011-09-07 @ 20:33:05
John

du var jätteduktig Julia.

2011-09-26 @ 22:34:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0