lördag!

I maj träffade jag på en alkis på en spårvagn som satt och svor åt mig på något annat språk, de ord jag kunde urskilja var "jävlar, katoliker, fascister och Sverige". Igår på en spårvagnsplats hörde jag någon satt och gormade, tittade dit och insåg att det var samma gubbe. Som satt och gormade om samma sak. Har han inte släppt det än?

Ikväll ska jag på kräftskiva hos Sara, det ska bli skoj! Fast, för mig blir det räkskiva - orkade inte köpa kräfor, dyrare och pilligare att äta. Jag har i alla fall promenerat till systembolaget och tillbaka, lokaliserat friskis och svettis och bestämt mig att jag ska skaffa en cykel. Om jag ska träna där kommer det bli svårt att komma iväg efter som det tar 20 min att gå dit. Men vi får se.

Hur som helst, hoppas kvällen inte blir så suddig som den blev på Malmöfestivalen...

Får försvara mig med att det var min kära syster som höll i kameran ;)


Kommentarer
hanna

hhmmmmmffff! kass kamera, däri ligger orsaken.. ha så skoj på kräftskivan. vill se bilder sen!

2011-09-03 @ 17:03:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0