U som i Underbart

Tentan är utskriven, inlämnad och borta ur hjärnan.
Den har hängt över mig som ett litet ångestmoln i flera veckor, och nu så har molnet skingrats och solstrålarna komma fram. Det känns underbart! Och kommer väl kännas underbart tills det börjar närma sig bedömningen på den.... men, den dagen den sorgen!

Det är en fredag med lördagsfeeling. Jag sitter här i min lilla källare och njuter av lugnet, lampan på toaletten och ett halvt blomkålshuvud. La mig och sov tre timmar på soffan förut, bara för att jag kunde! Underbart! Har suttit och spelat på mitt piano, denna underbara sak. Tack fina mamma, och tack fina pappa.


Kommentarer
Lena

Skönt att det är över för den här gången! Änne bättre blir det nog vid pianot, när du hämtat Winnerbäcksboken.

2012-03-17 @ 19:13:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0